2012. október 28., vasárnap

1. fejezet : Vegre ujra lathatlak! :D


-Cher-

Vegre eljott ez a nap is!Holnap talalkozhatok Max-al!*-*.Egesz kicsi korunk ota imserjuk egymast , hiszen szomszedok vagyunk es a szuleink is nagyon joban vannak egmassal.Kis korunkban sokszor segitett tanulni , meg minden hulyeseget egyutt csinaltunk , ha valamibe keveredtem mindig megmentett.Azota mar sok ev eltelt es o hires lett..:).Nekem meg lett egy nagyon jo baratnom Beth , aki teljesen az ellentetem, ami nem is rossz mert mindig megfekez a hulyesegeimben.Ja , meg a stylistja es neha napjan a pshilogusa is vagyok. :D.

-Max-

-Na mivan Max?Nagyon izgatott vagy!-Tom
-Tudod holnap haza latogatok es talalkozok Cherrel!*-*
-Cher?-Siva
-Igen.Egy regi jo ismerosom , aki szinte a testverem.
-Akkor nekunk is megkell ismernunk!-Jay
-Varjunk csajk!-Siva
-Mi az?
-Nem Cheryl Harris?Shakee stylistja?
-De.Honnan tudod?
-Multkor amikor Nareeshat kisertem shoppingolni talalkoztunk vele.Meg neha talalkoznak is , de ritkan.
-Ezt eddig fajt elmondani?!
-Nem tudtam , hogy ismered!
-Mindegy , holnap ugy is talalkozom vele!
-Na hali!Megjottem!-Nath
-Ok.
-Tortent valami amig enm voltam itthon?
-Semmi.Van programod holnapra?
-Asszem nincs....Nem nincs!Miert?
-Mert haza megyunk!Es hol jarkaltal?
-Rendben!Csak setaltam!
-3 oran keresztul?-Jay
-Jah , tudod en nem csak a TV es a net elott meresztem a seggem!
-Csaj van a dologban!-Tom
-Hogyne...Na de mentem aludni!Szevasztok!
-Pakolj ossze par cuccot!Nem 1 napra megyunk!
-Oooookeeee!

 *Holnap*

-Haza megyunk! Haza megyunk! Haza megyunk! Haza megyunk! Haza megyunk-pattogtam fel el.
-Nyugodjal le!-utott a fejemre Tom
-De ha nem tudok!Evek ota nem voltam otthon!
-Az igaz, de akkor is nyugi van!
-Indulhatunk!-jott le Nath-Milyen hosszu az ut?
-2-3 ora max.-Jay
-Rendben!
Beultunk a kocsiba es az a par ora szelsebesen eltelt.
-Anyuuu!-oleltem meg-Apu hol van?
-Delutani pihenot tart!Gyertek be!Es , hogy-hogy erre jartok?
-Van par szabad hetunk a kovetkezo turneig es gondoltam kicsit korbe kalauzolom a fiukat itt.Es ha nem lenne gond itt aludnank parszor.
-Persze , hogy nem baj! Sot orulok , hogy vegre lathatlak!
-En is!-oleltem meg.-A fiukat gondolom ismered de azert bemutatom oket!Siva , Jay , Nath es Tom.-mutogattam a fiukra-Am Cher-ek itthon vannak?
-Igen!Es mar nagyon varja , hogy talalkozzanak , meg ha jol tudom Beth is itt van.
-Az szuper!Akkor mit atmegyunk most hozzajuk!
-Rendben!Sziasztok!
-Ki az a Beth?-Nath
-Cher egyik baratnoje aki enkes is....Shakee neven , nem hiszem , hogy nem ismered?!-akadt ki Siva
-Haat nem...-utott a Siva vallara Nath
-Na itt volnank!-csongettem es rokton nyilt is az ajto , Cher a nyakamba ugrott
-Maaaaaaaaaaax!Uristen de hianyoztal!-olelt meg szorosan
-Devil!De hianyoztal!
-Alig vartam , hogy ujra talalkozzunk!Majd nosztalgiazunk valamikor?
-Persze!
-Jah..Bocs , gyertek be!-allt felre az ajtobol.
-Woow!Szep lakas!-Siva
-Koszi!Ha jol saccolok akkor te Siva vagy , ugye?
-Igen!
-Beeeth!Nora!
-Itt vagyunk!-rohantak le a lepcson
-A The Wanted fiuk?!Uristen!Imadlak titeket!-Rose
-Oh..Koszonjuk!-oleltuk meg mind.
-En Beth Shake vagyok , vagy csak Shakee.O meg a testverem Shu-akarom mondani Rose Shakee.
-Gyertek a nappaliba!Ott meg dumalunk es van kaja meg pia is!
-Hazi buli?-Jay
-Mondhatjuk.
-Akkor en ki maradok belole!-Beth
-Szerintem en is!-Nath
-Na ne mar!Egy sort minimum megisztok!-Cher
-De csak egyet!-Nath
-Igen.Csak egyet!Jusson eszedbe mi tortent multkor amikor ittam!-Beth
-Mi tortent?!O.o-mindenki
-Semmi kulonos csak total karos lett a hazam...
-Woow...Szet karateztad?-Max
-Mondhatjuk..
-Tudsz karatezni?-Nath
-Csak egy kicsit...
-Kicsit?Fekete oves vagy bakker!-Cher
-Komoly?-Nath
-Ehem...-vorosodott el 
-Akkor ovatosan beszelek veled!-fogta meg a khm xd
-Nyugi...Azert annyira sokszor nem szoktam hasznalni a karate tudasom.-mosolyodott el
-Akkor megnyugodtam!
-Mit csinaljunk?-Cher
-Karaoke?-Tom
-Nem rossz , de nekem nincs hangom!-Cher
-Nem is a hang a lenyege a karaokenak , hanem , hogy jol erezd magad!-tette a kezet Cher vallara Jay

-Nath-

Alig telt el egy kis ido a tobbiek a foldig ittak magukat.En es Beth maradtunk jozanak.
-Asszem en kimegyek a teraszra.Josz?-Beth
-Persze!-mentem utana
-Vegre csend!-ult le az egyik szekre.
-Azt hittem szeretsz bulizni.
-Nem , vagyis neha.De most nincs kedvem.
-Mit csinaljunk?
-Ismerkedjunk?
-Rendben.Kerdezz!
-Van valamilyen hazi allatod?
-Van egy kutyam otthon.Harry a neve.Neked?
-Nekem is van egy kutyam.A neve Akela , tudom kicsit furcsa a neve..:).Es van testvered?
-Van.Jess , 16 eves.Neked?Ja Nora Tenyleg..hulye vagyok :D.
-Igen , Nora , neha az idegeimre megy...De ettol eltekintve ossze tartunk.
-Ertem.
-Nezd naplemente!-mutatott a napra-Kedvenc esemenyem nap mint nap.:D
-Chasing the Sun!-ugytettem mintha probalnam megfogni a napot 
-Maradj ugy , csinalok egy kepet!Ez lesz a hatterem!-majd megmutatta a kepet
-Nem is lett olyan rossz!
-Es milyen zeneket szeretsz?
-Mindent meghallgatok.Te?
-Kb. en is , de legjobban a rockot szeretem meg a britt popot.
-Rockot?!
-Ehem.Nem nezned ki belolem mi?:D
-Haat...nem.
Egy darabig elbeszelgettunk , eszre sem vettuk , hogy kozben mar sotet volt.A beszelgetesunket Nora torte meg.
-Beeeeeth!
-Mi az?
-Cher es Jay...
-Mi-mi van veluk?
-Gyertek!-fogta meg a kezunket es be huzott a nappaliba ahol...Cher es Jay majdnem felfaltak egymast.
-Enyem Cher te pedig Jayt intezed!Rendben?
-......Rendben.-nem is tudjatok, hogy mennyire nagy allat Jay.Valahogy felrancigaltam a vendeg szobaba es razartam az ajtot.Beth is alig birt Cher-el.
-Tobbiek?
-Ki vannak nyulva a nappaliba.Igy, hogy allitok be veluk Max anyukajahoz?!
-Segitsek?-kerjek segitseget egy lanytol?!Na neeeeeem.
-Nem kell kosz.
-Biztos?
-Igen.
-100%?
-Ha ennyire akarsz...
-Szuper.Kivel kezdjuk?
-Max?
-Rendben.-itt csak egy problema akadt , sehol sem talaltuk Maxot.Majd vegul a medenceben fuldokolva kaptuk.Kihuztuk es haza vittuk.Az anyukaja teljesen termeszetesen fogadta..o.o.Majd jott Siva , Tom , es vegul Jay akit nagy nehezen tudtunk atcipelni.
-Huuh..Nem gondotlam volna , hogy ilyen nehezek!
-En mit mondjak?Szinte minden bulizasukrol en hozom haza oket..
-Te szegeny!-olelt meg
-Megszoktam!Es kosz szepen!
-Szivesen. De en megyek , van par elintezni valo dolgom meg!Szia!
-Szia!
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése