2012. november 1., csütörtök

3. fejezet: Hol a francba vagy?!

-Shakee-

-Max..NYOGD MAR KI!-orditottam ra
-Tudod van a kozeli erdo.Ott van egy bazinagy fa , es azon egy kis kunyho.Na ott.
-Baszki..ott tobb ezer van!De mindegy , megtalalom.Csosztok!-kezdtem rohanni.
-BIZTOS MEGTALALOD?-Max
-BIZTOS!-orditottam vissza
Rohantam ahogy tudtam de igyis sok helyen feltartottak ami nagyon felidegesitett.Az utolso par rajongon meg atszaladtam..xD.Es vegre meg erkeztem az erdo szelehez.Csak egy bajom volt.Meredek volt felfele az ut es mar izomlazam volt.Majdnem 4 km-t futtam.Ami nalam nagy szo , havonta HA lesetalok annyit ^^.
-Na ezert meg kapni fogsz...-neztem fel es elindultam felfele.-Mi a francert nem hoztam magammal vizet?xD
1-2 ora mulva azt a fat is megtalaltam amit mondott Max...De Cher ott sem volt.Felhivtam Max-ot:
-Hallo.Max?
-Szia!
-NINCS ITT!-uvoltottem bele a telefonba
-Most akartalak hivni , hogy itt van...
-MAX GEORGE!Ha nem jottok utanam en itt maradok...Nincs erom vissza menni!-zuhantam a kunyhoba levo kis agyra..Egesz otthonosan be volt rendezve.
-Rendben!Szerintem Nath par ora mulva ott is lesz!
-Heh?Par ora?
-Igen.Utanad ment , kb ugy fel oraja.
-Jah..jol van.Cher fejet meg helyettem is orditsd le...-asitottam.
-Ha jol hallom almos vagy egy picit.
-Talan azert mert nem aludtam szinte semmit es lefuttam magamat egy evre...
-Ha Nath oda ert es elindultatok hivj fel.
-Oksaa.Szia!-dobtam magam melle a telefonomat es elaludtam xD.Par ora mulva gondolom megerkezett Nath mert elegge olyan erzesem lett mintha figyelnenek.
-Reggelt kis csillag!-hajolt folem.
-Neked is!-nyujtozkodtam.
-Na gyere induljunk!-probalt felhuzni de sikertelenul
-Nem!Faradt vagyok!
-Akkor csak gyere le es az olemben viszlek haza...-nezett kutya szemekkel
-Es holnap rolunk szol minden ujsag...-fekudtem hasra
-Es?Kit erdekel?-csapott a fenekemre
-Nath..Ha nem akarsz meghalni akkor..akkor...-keltem fel ugy , mint egy lasitott felvetel.
-Akkor?
-Megutlek!-csaptam a hatara de ero nelkulxD.
-Auuuuucs!Ez nagyon fajt!-nezett gunyosan.
-Hahaha...Beth-t meg megfogom verni...
-Igy?-nezett vegig rajtam.
-Tudom..;nem nezek ki valami eszbontoan de faradt vagyok!-doltem ra
-Ebben az esetben...-kapott fel
-Ebben az esetben mi?-de mar tul keson kerdeztem , leugrott velem egyutt.-Uristen te jol erzed magad?-neztem ra.
-Teljesen jol!De most induljunk , hamarosan sotetedni fog.
-Nem baj...Ugy is reg lattam a csillagokat!-neztem fel az egre es mar elegge sotetedett
-Csillagokat akarsz latni?-erre csak bologattam.-Mazli , hogy kocsival jottem.De szerintem elveszunk 2 pulcsit mert hideg lesz kesobb.-indult el velem a kocsihoz de megbotlott es lecsusztunk az auto paja szelehez.
-Jol vagy?-nezett ram
-Igen!Ugyan is eleg jo szanko vagy!-alltam fel es poroltam le magam.
-Ohh.Ezt boknak veszem!-kacsintott-De menjunk.
-Hova?
-Haza.De csak par percre.Utana meg titok , hogy hova megyunk!
Hamarosan megerkeztunk a hazukhoz is.
-Maradj itt mingyart jovok!-szalt ki a kocsibol es befutott a hazba.
Amig bent volt elinditottam egy szamot toluk a telefonomrol.De nem kellett sok es meg is erkezett.
-Nah itt vagyok!Ez a tied!-nyomta a kezembe az egyik pulcsit , en meg magam melle tettem-Mit hallgatsz?
-Lose my mind.-neztem a telefonomra
-Jo valasztas.
-Es hova megyunk?Ha jol latom pokrocot is hoztal.O.o
-Igen.Mar csak a szendvicseket kell megvenni!
-Piknikezni akarsz?-neztem ra
-Majdnem!De pillanat veszek par szendot.-allt meg egy bolt elott es jott is ki egy nagy zacsival a kezeben.
-Ennyi szendvicset?O.o
-Nem csak szendvics van :D.
-Jah..nem szoltam!-asitottam es nyujtozkodtam.
-Almos vagy?
-Picit.
-Pedig mingyart ott vagyunk.Szoval addig bird ki.
-Rendben..Megporbalom de nem tudom , hogy siekrulni fog-e.:3
-Akkor enekeljek neked?O.o
-Nem kell..xD
-Hat mar nem.Itt vagyunk!
-Hol itt?
-Hat itt!-szaltam kia kocsibol es nagyon szep latvany fogadott.-Mondtad , hogy szeretned latni a csillagokat!Keresed szamomra parancs!-olelt meg.
-Es csak ezert jottel ki velem a vilag vegere?-neztem a szemebe  (kilatas xd)
-Erted mindent!-kacsintott-Nem fazol?
-Csak egy kicsit!-bujtam kozelebb , hozza.
-Akkor hozom a pulcsikat meg a pokrocot.-indult a kocsi fele
-A szendvicseket se feledd!
-Nyugi!-jott vissza a cuccokkal.
Leteritette a pokrocot majd lefekudtunk ra es neztuk a csillagokat.
-Naa tetszik?
-Igen*-*.-raktam a fejem a vallara.
-Meg szamoljuk , hogy hany csillag van az egen?-alt elo egy lehetetlen otlettel. :')
-Szamold csak nyugodtan..En addig alszom!-hunytam be a szemem.
-Mellettem nem alhatsz!-kerult felem.
-Biztos?-karoltam at a nyakat.-De most inkabb ennek valamit!Reggel sem kajaltam..
-Fogyizol?O.o
-Isten ments!De ugy nem celoztal ezzel semmire?
-De hogy!Milyen szendvicset kersz?
-Rad bizom.:)
-Akkor tessek!-nyomott kezembe egy salatas, szalamis szendvicset , en meg beleharaptam-Hmm.Finom:D.Am nem baj , hogy el logtunk es a fiuknak sem szoltunk?
-Ugyan mar!:D.Miert lenne baj?
-Nem tom.-doltem hatra.
-Nyugi.Nem fogjak letepni a fejem.Legalabb is remelem :'D.
-Majd megyek es lekaratezom a fejuket!xD
-Az megnezem!Az olelesukbol nem tudnal kiszabadulni.:)
-Mar ha el kapnak.
-Nem hiszem , hogy olyan gyorsan futsz mint Jay.Egy gepardot is beelozne...
-Uhh...
-Nezd hullo csillag!-mutatott az egre , es zaporozni kezdtek a hullocsillagok :'D.
- Woooow!*-*
-Fekudj le.Ugy elvezetesebb!-heveredett le a pokrocon , en meg melle.
-Szeretlek!-oleltem meg
-En is!-kaptam egy csokot tole.
*megcsorren a telefonja*
-Ki az?
-Max....-.-Szia!Beth-el.Rendben.Nyugi.Szia!
-Na?Mit mondott?
-Seassunk haza.ne hogy megfazzunk...stb.Majdnem olyan mintha az apam lenne.Neha mar kicsit idegesito dolog...
-De igaza is van.Hamarosan itt a turne es egy kicsit nagyon idegesito dolog lenne egy tudo gyuszi.
-Az igaz.Nah de menjunk, mert hamarosan Tom fog hivni...
-Uh..Akkor igazan aggodnak miattad...:'D
-Neha tulsagosan is , de mostanaba nem nagyon zavart..:D
-Itt van!-nyujtottam oda a pokrocot , majd elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése