2012. november 2., péntek

4. fejezet:Csapat trening?...

-Shakee-

Reggel 6:kor a telefonom csorgesere ebredtem...Hidjetek el nem a legkellemeseb dolog.De Nath volt az O.o.
-Hallo!
-Palinkas jo reggelt!-orditotta bele Tom
-TomTom nyughass...
-Tom add vissza!-orditotta NathxD-Nah hello.
-Reggelt.Hallom mar pezseg nalatok az elet.
-Mondhatjuk.De 7-re itt kellene lenned.
-MI?Max 8-ra ha felebredek...-suroltam a szemeim.
-Ja , es sportos cuccba.
-Rendben..Megprobalom...
-Siess!Szia..
-Szia!
Nagy nehezen felkeltem es oda ballagtam a szekrenyemhez , majd 10 perces keresgeles utan meglett a megfelelo oltozetem.
<-----
Mar csak emberi kinezetet kellett varazsolnom magamra.Kb 7:45kor elindultam a fiukhoz.Eleg nagy izom lazam volt.Nem minden nap futok en sem annyit , mint tegnap.Utkozben felhivott Cher:
-Hallo.Beth?
-Szia , igen.
-Csak annyit akarok mondani , hogy mond meg a fiuknak , hogy nem megyek.
-Miert nem josz?
-Mert..
-Nem akarsz talalkozni Jay-el.-szakitottam felbe-Ugye?
-Igen.
-De miert is?
-Multkori miatt...
-Rendben, megmondom nekik.Nem tudod , hogy mire fel ez a korai keles?Meg a sportos cucc is.
-Nem mondtak a fiuk?
-Nem...
-Akkor en sem mondom el!:$Szia-es lerakta , de ekkor mar ott voltam a hazuknal.
-Hello!-Siva
-Reggelt...Meg a nap se kelt fel teljesen...-neztem a napra
-De ma eleg zsufolt napunk lesz , ugy hogy meg lemenobe sem fogod latni.De gyere be.Megbeszeles van.Es nem jott Cher?
-Megbeszeles?Nem...Gondolom tudod mi miatt...
-Ehem.-leptunk be az ajton.mindenki vert mindenkit....
-REGGELT!-orditottam el maga.Mindenki ram nez es folytatja-Siva...ezek a kave helyett energia italt ittak?-neztem ra
-Csak Nath meg Jay.
-Tom es Max?Vagy ok altalaba ilyenek?
-Ok ilyenek...Meg kell szoknod.
-Huh...nehez lesz de...-es ekkor mind a 4-en elkezdtem futni felem en meg az ajto fele es akkot jott be Nath-ek producere.A fiuk meg ram ugrottak , en leestem a foldre.
 -Fiuk!Tartalekoljatok kesobbre az energiatokat!Lesz min levezetni.
-Levezetni?-neztem fel ra
-A fiuk nem mondtak?-ekkor mar a nappaliba viharoztak be
-Nem...
-Csapat osszerazo trening lesz ma.
-Marmint lesznek sportos vetelkedok meg ilyesmik?-ultem le az egyik fotelba
-Ahogy mondod.
-De joo...Meg csoda , hogy izomlazam van...
-Az nem szamit!Na de mondom mikor hova megyunk!:7:45-kor indulunk az allatkertbe , ahol olyan versenyetek lesz megkell talalnotok par zaszlot , allatokat es pontokhoz kell eljutni.Ez eltart 9-ig.Onnan indulunk a vidamparkba ott a feladat az , hogy : huztok egy nagy kartyat , azon jatekok vannak.Ami azon a kartyan van , mindenre felkell ulni.
-...a gyomorforgatora is?-Nath
-Ha azt huztad akkor igen , ha nem akarsz abbol a fordulobol kiesni.
-Szuper...
-Mondom tovabb.12-kor kajalni megyunk.Majd eldontjuk hova.13-14 szabad ido.mIndenki azt csinal amit akar de ne nagyon koszaljatok el.14-tol a parkba fogtok kulonbozo sport agakban versenyezni.Eltart 17-ig.17-18 vacsi.18-19 koncert.
-Ma se pihenhetek...fuck..-majdnem lecsusztam a fotelrol.-Mikor indulunk?
-Most!-huzott fel Nath.
-Hurra...
Beszalltunk a kocsiba , en meg majdnem elaludtam.
-Itt vagyunk!Most felosztlak csapatoslag.Mivel 6-an vagytok mindenkinek lesz 1 parja.Siva-Max.Tom-Jay es Beth-Nath.Ezek lesznek a csapatok.Alljatok a starthoz.Elsok a lajharok lesznek , csak is Nathan kedveert.
-OOOhh de kedves vagy!-bokte vallon.
-START!
Szelelni kezdtunk , ahogy csak tudtunk.
-Nath neked tudnod kell hol vannak a rokonaid!-nyujtottam ki a nyelvem.
-Tudom is!-allitott meg.
-Mi az?
-Nekem most nagyon nincs kedvem ehhez...-olelt meg
-Nekem sincs...De ahhoz sincs kedvem , hogy veszitsek!
-Ki mondta , hogy vesziteni fogunk?-huzott kozelebb magahoz.
-Ha nem talaljuk meg a rokonaidat akkor, vesziteni fogunk.Es csak logika.
-Minek megkeresni , oket?Ne rohanjunk vissza a celhoz?
*Hangos bemondo*
-NATHAN ES BETH VISSZA SZALADNI NEM ER.1 csapat: MIVA!
-Woow...de nagy cucc!-forgatta a szemeit
-Nathan nekem ez nem tetszik... Te nagyon akarsz valamit es az nem az , hogy nyerjunk.
*Hangos bemondo*
-Mr. es Mrs. Lajhart varjuk a starthoz.Ugyan is a tobbiek mar vegeztek a feladatokkal.
-NYERTUNK!-orditotta bele Siva es Max.Mi meg lassan vissza mentunk a starthoz.
-Nyomas a vidampark!-Jay-Ott biztos mi nyerunk!-utogette meg Tom vallat.
-Es a Lajhar family alakuloban van?-nezett rank Tom
-Lajhar family?-neztem Tom-ra
-Minden egyes szavatokat hallottuk es azt is lattuk mit csinaltok!-jott oda Siva
-Csak annyit mondok: HE?-most mar Nathat neztem.
-Errol en se tudtam semmit...-nezett meglepodotten.-Es meg jo , hogy nem akartam semmi egyebet csinalni...-szalltunk be a kocsiba
-NATHAN!Te perverz diszno!
-Ki mondta , hogy azt?Na ki is a perverz?-nyujtotta ki a nyelvet.
-Hallgassatok!Lassan ott vagyunk!-ugyan is nincs nagyon messze egymastol a ket hely.
Lassan az idegeimre , ment ez az 5 idiota...Fogalmam nincs , hogy birom ki azt 3 honapot veluk...Foleg ha Cher nem jon...Nem.Olyan nem lehet , hogy nem jon.
-Itt vagyunk!-huzott ki a kocsibol Jay
-Hurraaa..Megint szaladhatunk.
 -Vagy nem!-mondta Jay es azzal zuhogni kezdett...
-Mindenki vissza a kocsiba!Indulunk a Mc Donald's-ba!
-Akkor elmarad a parkos dolog is...ugye?
-Szerintem nem!Ez csak egy futo zapor volt.Es ha minden igaz mehetunk a sport stadionba.
-De jo..
-Beth...mi a bajod?Ma egesz nap olyan...szarkasztikus vagy!-Max
-Nem szeretek sportolni...
-De ennyire?-Siva
-Igen ennyire!Sosem szerettem , ezutan se fogom megszeretni!Igy is baromi izom lazam van a tegnapi futasomtol.
-Megertlek de most bepotolod ezt , mind a ''Mekibe''!-szalt ki Nath , es mar nem is esett.
-Ha szerencsenk van akkor a park szaraz maradt.Na de most befele!-kezdett el terelni minket.
-Ugye kaphatok Happy Meal Menut?*-*-Jay
-Persze!
Mindenki rendelt maganak kajat es lassan...hala Max-nak es Tom-nak akik kaja csatazni kezdtek , vegeztunk a  kajalassal.
-Gyerekek!Megyunk a parkba szoval...-es ugy rohantak ki az ajton mind az 5-en , mint az orultek.En meg csak bamultam...
-Ezek normalisak?
-Neha nem.-majd beultunk a kocsiba
-Ott vagyunk mar?-Jay
-Kuss....
-Ott vagyunk mar?
-KUSS!
-Ott vagyunk mar?
-Ha nem kussolsz a megkostolod a cipomet!-raktam a kezem Jay szajahoz de megharapta-JAY!TE NORMALIS VAGY?!
-Nem...-mosolyodott el mint a hulyek
-...Nincs mit mondanom....
-Meg is elmarad a sport vetelkedo!
-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!-mind az 5en
-AHW YEAAAH!-tartottam magasba az egyik kezem
-Es mi lesz a programunk az helyett?-Nath
-Szabad oratok lesz.
-Szuper!Engem itt le is tehettek , nem lakok mesze.
-De te nem kocsival jottel?-nezett ram Max
-Nem...Nincs jogsim.-szaltam ki a kocsibol.
-En is jovok!-pattant ki nath a kocsibol.
-Rendben de 6-ra mindimum a haz elott legyetek!
-Rendben!
Elindultunk hozzam.
-Es mit fogunk csinalni?-Nath
-Azt hittem van terved!-pockoltem meg az orrat-De itt is vagyunk!-leptem be az ajton.
-Lenne...de-olelt meg hatulrol
-Nath..nem!
-Rendben!Akkor mit csinalunk?-ult le a kanapera
-En lezuhanyzom majd atoltozom.El leszel addig?-leptem a lepcso 1. fokara
-Ehem...-mondta szomoruan , majd bekapcsolta  a TV-t.
Alig vartam , hogy mar levehessem magamrol ezt a szerelest.Nem nagyon vagyok oda az ilyen tornaszos cuccokert.Majd gyorsan lezuhanyoztam es felvettem valami olyant amit jobban szeretek: 
Majd lementem Nathez.
-Na , mit nezel?-ultem le melle
-Valami allatos dolog...De elunom az eletem.
-Akkor , megkerdezem megegyszer , mit csinaljunk?Barmit csak ne sport legyen!
-Nyugi...
*megcsorren a telefonja*
-Hallo!Elobb?Rendben, indulunk!
-Ki volt az?
-Tom.Elobb lesz a koncertunk!Gyere.-fogta meg a kezem es huzott maga utan.

   

1 megjegyzés: